torsdag 15 september 2011

Produktivitet

Jag har gått på managementutbildning på personlig produktivitet och effektivitet. Jag har lärt mig att sätta klara mål och säga positiva saker i presens till mig själv.

Med andra ord, jävligt dyrt sätt att få det bekräftat att jag inte är något under av produktivitet - alltid. Ett stället är jag dock alltid jävligt produktiv/effektiv och det är när det gäller att dricka champagne på söndagsbruncherna här i stan. Det händer så där en gång i kvartalet, när hela gänget känner sig rik OCH att någon har kompisar på besök, ja då showar vi med att ta dem på Champagnebrunch och steker. Långt i från det oglamourösa och tråkiga liv vi lever vanligtsvis men verkligheten har alltid varit lite överskattat.

Förra helgen var det då dags för Brunch på Le Meridien, där temat är naughty nurses. Vad finns det att inte älska med det? Av bilderna att döma så var det ytterligare ett sjöslag. Det dracks shots kl 12, det åts för mycket kaviar, och dagsfyllan pågick allt för länge.
Så var man återigen halvt marinerad i skumpa. Men roligt var det!

Inga kommentarer: