måndag 13 oktober 2008

Snart dags för val, både litet och stort.


Nej nu tycker jag att bloggy känns allt mer som en matblogg och det är ju inte helt oväntat med tanke på att jag tänker på mat ungefär lika ofta som män anses tänka på sex.

Därför är det förträffligt passande att, från Kina köra en folkomröstning om vilken nästa historia här på bloggen ska bli. Rösta här intill vänster om det ska bli:
  1. Den onda versionen av Helvetet.
  2. Vad blir det om man korsar en tipspromenad, kommunistisk massproduktion och kroppsförnedring?
  3. Det mest smaklösa jag har sett på länge.
  4. Eller kort och gott hur jag bor.
Vi får se hur länge den kinesiska censuren tillåter mig att hålla demokratiska val på internet :)
Nu, back to work!

3 kommentarer:

SweJens sa...

Alternativ tre! Ni som röstar ska veta att Yixin har sett mkt smaklöst i sitt framgånskrika om än korta liv. Rösta tre!

Snaskefar sa...

Gott att se att du bloggar Yixin! Du kunde ha nämnt det när vi träffades på Botulfs. Fast du kanske inte hade börjat då.

Elina sa...

yixin darling vad händer..? var är du..? väntar med spänd förväntan på smaklösa inlägg. spänd. smaklösa.