onsdag 25 november 2009

B-day hela helgen!

Saker som jag har lärt mig under förra helgen när den nya bekantskapskretsen samlades för att fira att jag inte längre är ung & lovande:
  • Finlandsirakier är bättre på att kröka än polacker.
  • Jag gillar faktiskt Jäger.
  • Jag gillar också whiskey & grönt te
  • Man är inte 25 längre.
  • Därför strecker sig bakfyllan tills på tisdag kväll.
  • Spela aldrig tärningsspelet med Aileen när vi går ut.
  • Alla barer i Wuxi har anlitat samma inredningsdesigner.
  • En Canon Ixus klarar inte av att bli tappad när man står på högtalarna.
  • Jag ska ge mig själv en systemkamera i julklapp...muahahaha!
Stockholmsveven var där....

Hela Svennebanangänget: Finlandsirakiern, Bingo, polska landslaget, Popomofo, Fyllot o så Patrick Sjöberg så klart!


3 kommentarer:

Agga sa...

Haha vilka uuunderbara foton! Det ser ut som om ni hade det helt underbart!

Elin sa...

Haha det ser sjukt kul ut!! Men varför är Calle så röd om nosen?

Elina sa...

gud vilket gäng. och stockholmsveven på den. hahahaha. so wish jag var där..!!