tisdag 21 juli 2009

Man vet att man inte längre är någon ungdom när...

... man har följande konversation med sin lillebror:

Lillebror: Vad skulle du fråga om du träffade sångaren i Tokio hotel?
Jag: Tokio vaddå?
Lillebror: Hm, men om du träffade han, killen i mustasch i Queen?
Jag: Hm, jag vet inte, men han är död så jag behöver inte fundera på det.
Lillebror: Ok, men om du träffade Jennifer Lopez då?
Jag: Varför skulle jag vilja träffa Jennifer Lopez?
Lillebror: Jag vet inte, jag försökte bara komma på artister från förr i tiden.

4 kommentarer:

Elin sa...

HAHAHAHA det här är klockrent!

Anna sa...

haha.. och jag är gammal som gatan. Har redan gått över till 80-tals gubbrock och fortsätter leta mig ner mot det mörka 70-talet

Unknown sa...

MAHAHAHAHAHAHAAH!!!!! Och en gång till MAHAHAHAHAHAHA för att du inte vet vem de i tokoy hotel är!!! MAHHAHAHAHAHAHA! Och en fråga. VARFÖR SKULLE DU INTE VILJA TRÄFFA LOPEZ? jag som hade ångest för att ha hamnat i 26-34 facket och börjat kolla upp alternativ till läskig botox, jag chillar nu!!! HAHAHAAHAHASH jag tror jag dör!!

yix sa...

Så, vad lär man sig av detta? Man ska inte ha en lillebror som är 12 år yngre. Killen la även kommentaren att facebook är ute!