fredag 7 november 2008

He's coming on an airplane



Det finns få stunder i livet som jag känner mig så lycklig, tacksam, avslappnat och exalterad på samma gång som när jag sitter med en halvljummen GT och njuter av denna utsikt.

Världens finaste C är nu på väg i ett obekväm säte, med säkert ett skrickande spädbarn och tjockis till granne. Han har 11 timmar av turbulens, äcklig mat och dåliga filmer framför sig. Jag önskar honom några starka groggar, en god bok och nyupdaterad Ipod. Fan - jag älskar att lämna carbon foot print.

2 kommentarer:

Unknown sa...

hjeeeello! Hoppas att du och calle får det supermysigt! Finns det gult te i kina? (jag är typ hundra på att det var GULT och att man bara kunde köpa det i Kina) om det finns det kan du inte pracka på calle lite till mig så får du en puss och en slant när du kommer hem?
saknar dig!
puss puss

Yixin sa...

Gult? Det finns säkert. Kan du ge mig lite mer information än så? Vad är det bra för? Varifrån i Kina kommer det ifrån och har den någon speciellt smak?