onsdag 1 april 2009

HK with the boys!

Pierce Brosnan måste vara den enda Bond jag aldrig tyckte var guds gåva till mänskligheten. Men efter att ha ägnat 2 kvällar med en miniserie version av James Clavells gamla klassiker Noble House, har jag ändrat mig. Han är ju dööösexig. Kanske för att han har exakt samma uttryck som på omslaget genom HELA filmen, kanske för att han var lite blondare än normalt osv etc. Ja- jag tittar på film för att se snygga män - annars hade jag ägnat mina kvällar uteslutande åt Disney. Efter jobbet här i Wuxi är endast retilhjärnan igång.

Hur som haver, skon som skaver - Noble House gjorde mig dessutom väldigt laddad inför HK-resan i slutet av maj. Har varit lite orolig att HK skulle göra mig besviken. John och Gys därmemot har aldrig gjort mig besviken som resekamrater. Vi ska ha så roligt - jag och mina favvoboys!HK tips tags emot, från och med idag, med tacksamhet!

Inga kommentarer: