onsdag 1 april 2009

Insikter mitt i natten

Ibland kan man vakna mitt i natten och har generell prestationsångest.

Igår gick jag som en mental patient runt runt i mitt sovrum och hade ångest över att:
  • Miriam tränar varje dag medan jag inte har satt min fot i ett gym sen tidig 2007.
  • Jag nu har mindre än 6 månader kvar till min 26:de födelsedag och än har jag inte åstadkommit något.
  • 5+ av mina vänner håller på eller ska börja doktorera - och därmed är det bevisat att de är mer intelligent än mig. En insikt som jag väl kan unna mina vänner - men inte mig själv.
Visst händer detta er också?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha babe! Ja visst jag tränar (i tron om att det hjälper) men med min fucked up mathållning och mitt brutalt söndermejade matsmältningssystem och ämnesomsättning så gör det varken till eller från. Så var nöjd att du är så jäkla snygg som du är och slipper intala dig att det är nyttigt att träna även om man inte ser någon skillnad. Love you! puss

Hello! Brazilian Ethanol sa...

Haha! Att doktorera kan betyda en mängd saker. Som att man är asket tex. Därför viktigt att komplettera med gym.
Puss /stins