tisdag 26 maj 2009

Semester Baby

Imorgon är min plan att gå upp ur sängen, ta en dusch, gå till jobbet, sitta i möten, stressa in i en taxi och sätta mig på ett plan. Semester är skönt, men den här gången är det extra trevligt att få bo flått och hänga med världens bästa Mette och John i Hong Kong. Det ska shoppas, ätas, drickas och mysas i kvadrat. Vi ska även en runda till Dahuang i Taipei och där ska hela proceduren tas om igen.

Ett stort hinder just nu är att jag inte har packat. Inte en jota. Jag vet inte ens vilken väska man ska ha med sig på resan. Jag har lärt mig mycket av alla mina resor, men packa - där har jag lärt mig nada. Den organisationskapaciteten har jag bara inte kunnat inbringa mitt privatliv.

Så är 3 handväskor och 4 par skor för mkt att ta mig sig för 1,5 vecka?

Inga kommentarer: